onsdag 24. desember 2008

GOD JUL!!!

I dag e da julafta, so dei som lese ditta no bør slå av dataen og gå og feira med familien sin! Bloggen kan du lesa ein dag seinare… Eg e jo i Tanzania og har ikkje familien min her, so e litt unnskyldt…? men skal feira litt seinare i dag… =) Skal på internasjonal gudstenesta kl 1900 og so e da risengrynsgraut med husoldningssaft til, og sjokoladepudding til dessert=) Julamusikken og norsk snop høyre og med. Blir bra!!!

Dei siste dagane har eg vore på ein liten safari… E vel obligatorisk når ein e i Tanzania, men såg ikkje kjempemykje dyr, men landskapet i seg sjølv e no verdt safarien.

No e da berre 11 daga te Lene kjem nerøve, og gler meg veldi te da. E veldi spent på ka som venta oss i Dar es Salaam. Rekna med at eg tar bussen ned 2 elle 3 januar, og so skal eg stå klar på flyplassen når Lene kjem=) kva som skjer itte da får me ta litt som da kjem.

I Dar es Salaam e da ganske varmt, so e berre å forbereda seg på da Lene!!! Ta med solkrem=)

VIL ØNSKJA DÅKE ADLE EI GOD JULAFEIRING!!!

Klem klem frå Gunn

2 kommentarer:

  1. Lene gleder seg veldig til å reise nedover, hun snakker om det hele tiden:) Jeg gleder meg til å lese mer om alt det spennende dere kommer til å oppleve i tiden fremover. Personlig driver jeg og sjekker ut flypriser og håper på å få byttet meg litt fri, sånn at jeg kanskje kan komme nedover på besøk:) Håper du koste deg med julegrøt og saft attåt i går. God jul og varme tanker fra Janne (Lene sin storesøster).

    SvarSlett
  2. hei janne og godt nyttaar.

    so kjekt at du har lyst aa komma paa besok!!! du e hjarteleg velkommen=) julagrauten og safto va topp, har og faatt i meg litt sjokoladepudding fraa norge, og trur aldri eg har smakt so goe sjokoladepudding for... ;) eg reise til dar i morgo so eg e der naar lene kjem. gler meg veldi til da!

    SvarSlett