søndag 1. mars 2009

Gratulera med dagen???

På fredag var me ein heil gjeng på etiopisk restaurant og hadde avskjedsmiddag for Adam(ein av dei engelske med stud me har blitt kjende med her), som reiste heim igjen til England laurdag morgon. E ein del av dei som me e blitt kjende med her, som begynne å reisa heim igjen, so e ein del avskjedsmiddaga for tida. Snufs!!!

Men ein får ikkje meir gøy enn ein lagar sjølv e da noko so heitte, og da e ganske sant! Itte me va ferdi med middagen hadde nokon bestilt dessert, so me satt å venta på den. Plutseleg slår dei av ein del lys, og litt etter kjem heile servitørgjengen i tog med levande lys og syngjande på happy birthday inn døra. Eg tenkte at da va no veldi kosli, må få med meg kven som har bursdag… Da blei ikkje noko problem, for dei kom rett mot meg og sang ”happy birthday to gunda”… hehehe, eg knakka saman i latter. Viste seg at dei andre rundt bordet hadde planlagt min ”fake bursdag” under middagen utan at eg hadde fått snusen i da! Min eigentlege bursdag e jo ikkje før i september… ;) Fekk både levande lys i handa og ei skål med is. Da e definitivt den beste fake bursdagen eg har hatt! =) (bilete kjem seinare)

4 kommentarer:

  1. ingen so kom å sang happy birthday te meg... fekk kje ein gang is...gløymte du å sei at viss du hadde bursdag så hadde eg og???

    SvarSlett
  2. Haha, festlig! Må bare sei at det e utrolig kjekt å lesa bloggen dokkas!:) Føle nesten eg e i Tanzania sammen med dokk:p hehe, og det e ikkje feil;) Nyt varmen for meg åg, for her i Bergen e det skikkelig surt vær! Kram

    SvarSlett
  3. Du Marit, du Marit, du skjønne det at det her va Gunn(da) sin egen dag...alltid må dåkker dele oppmerksomheta (og alle fortjene en dag der kun DU e i fokus), så dåkker fortjene hver dåkkers dag. Æ ska sørge for at Gunn(da) ska fikse dæ en ekstra bursdag også, når du minst vente det;)

    SvarSlett
  4. he he:) hørres bra ut:) hørres ut så de hadde ein bra bursdagsfest:) får kje meir gøy enn ein lage sjøl vettu:) berre spør gunn om kossn da e å leka kjendis på kjøpesenter me tre livvakter rundt seg:)

    SvarSlett