fredag 2. januar 2009

GODT NYTTAAR

ja daa va da paa tio med ein liten oppdatering herifraa tanzania. sio sist har eg blant anna vore i arusha ein tur. skulle paa besok til ein masaifamilie=) hadde faatt veta paa forhand at me maatte reisa med buss til arusha, so dala ein time vidare, og so trudde me at me skulle vera framme. men nei... daa me gjekk ut av dalaen sa han me reiste saman med at "ja no e da berre ein ca to tima aa gaa so e me framme". va ikkje akkuratt da me hadde tenkt, so fekk ein dala til aa kjora oss bort i staden. va kjempeflott aa faa vera paa besok til familien. dei var utruli gjestfrie og serverte oss god mat og viste oss rundt i landsbyen sin.

naar me skulle heim igjen saa maatte me sykla, for der var jo ingen dala der. syklane var store og utan bremse so da blei ein veldi morsom tur baade for oss og dei som fekk sjaa paa.

overnatta saa ei natt i arusha, og var paa masai marknaden der ein tur og handla litt=) for me reiste heim igjen med bussen. kom heim nyttaarsafta og feira i lag med ein del venne av evelinn.

i dag har eg vore paa mawenzi(da lokala sjukehuset her) og faatt omvisning. veldi spennande aa faa sjaa, men forholda er ein del annasleis! planen for i morgo e aa reisa til dar es salaam, saan at eg kan mota lene paa flyplassen naar ho kjem paa sondag. gler meg!!!

2 kommentarer:

  1. Eg ønske deg et velsigna, GODT nytt år, Gunn!!! Hørres heilt fantastisk ut in Tanzania:) Kram frän Ann Therese

    SvarSlett
  2. Nå kommer Lene snart. Ho dro ut av døra for et kvarter siden, og om sånn ca 30 timer har du ho hos deg:) Godt nytt år, klem Janne:)

    SvarSlett