mandag 26. januar 2009

Arbeidsfordeling

Itte kvart som eg har blitt meir og meir kjent med Lene, og hu med meg, merka me jo at me har begge ting me e gode paa og ting so me kanskje ikkje e so goe paa. Lene skreiv litt om noko pruting, men fekk ikkje heilt med ka hu har omfamna som si sterka sida her. Dei som kjenne meg(Gunn) har vel kanskje erfart at da aa finna fram/retningssans er ikkje mi sterkaste sida. (Sannheten e vel at den e ikkje eksisterande...) men her er Lene derimot ein susar!!! Har eg funne veien til ein plass, saa held eg meg KUN til den og er sjeleglad for kvar gong eg kjem fram utan for mykje om og men. Lene derimot vil helst gaa ein ny veg kvar gong, for aa utforske litt... Men hu finne fram kor enn me e, og for min del ser da ut so hu alltid har full kjontroll. Da e jo berre heilt supert for min del=) Sitat Lene:"Vi gaar bare rett ned gata, en til hoyre og en til venstre saa ser vi det." Sitat Gunn:"Har me vore her for???" Da e veldi bra at me utfylle kvarandre so godt=)

9 kommentarer:

  1. Det skal hu Lene ha. Hu er ikke som alle andre. Hun var født med beina først...

    SvarSlett
  2. he he... gunn stod i alle fall ikkje fremst i køen for retningssans... e faktisk litt usikker på om hu sto der i da heila... tihi.. godt at me e goe på forskjellige ting. trur gunn sto i køen for snauklipping av hekk og hage. skulle luka litt i eit bedd å enda opp me å ommøblera heile hagen... gunn stemte for alt som muligens skulle vekk...

    SvarSlett
  3. ja klart da! eg leka ikkje hagearbeidar!!! arvid har jo gravemaskin...

    SvarSlett
  4. Jeeej... Nå er jeg herved en ivrig følger av bloggen! Fant jo ut at jeg allerede har profil her :P Morsomt å lese hvordan dere har det, ikke like hugga bugga bush som du trudde eller lene? ;) Miss you a LOOOT!

    SvarSlett
  5. Så må jeg jo si at det ikke er alltid like lett å lese dialekt + aa, oe, ae!!!!

    SvarSlett
  6. heilt sant, heilt sant.... siste nytt e at no e hesten komt heim igjen. dvs folen...he he... ho som egentli hadde avtalt å kjøpa den har blitt sjuk å kan skje ha den likavel. hjerteproblem trur eg... kjedeli men e kje så mykje å gjera med. prøve å selja den te nåken andre. i dag skal me i selskap i røyksund. skal prøva å få tatt ein del bilde å senda dei. arbeidsfordelinga her heime e sånn at arvid rydde på låven, marit vaske bad å ragna leke... ganske sutalaust å vera 10 måna...:)

    SvarSlett
  7. forresten... ragna glede seg te tante gunn kjem heim.

    SvarSlett
  8. hehe, bra makka mi!! ;) For deg skal jeg proeve aa ikke skrive paa dialekt, men er ikke lett naar du snakker paa engelsk, synger paa samisk, tenker paa dialekt og skal skrive paa bokmaal...but I will give it a try next time I am writing:) Only for you, my dear! Miss you too, fine du!

    SvarSlett
  9. Btw Mary, det e mer hugga bugga buch enn ae trudde, til aa vaere storby....det eneste som skape storbyfoelelsen e alle de menneskan som e kryr rundt her, og trafikken og stoeyet...ellers...ja, gaar ikke ann aa forklare en gang....bare anderledes. :)

    SvarSlett